120. rész - Irány a grill party -

-Szia! :)
-Szia David. Baj van? -érdeklődtem-
-Nem, csak beszélni szeretnék veled.
-Mondd!
-Tudod van az a lány akivel együtt voltál amikor találkoztunk a plázában... Emlékszel?
-Igen. Miért? :)
-Mi is volt a teljes neve a lánynak?
-Natasha Hamilton.
-Kösz.
-Miért kell? -érdeklődtem-
-Csak rá akarok keresni Twitter.en.
-Értem... Amúgy valami nagyon fontos dologról kellene veled beszélnem...
-Miről?
-Szóval... Van egy lány a stúdióban akinek tetszel és megkért, hogy hozzak össze egy találkozót veled. Benne lennél?
-Ki az?
-Azt nem mondhatom meg.
-Hát, nem is tudom...
-Létszí David!
-Okay... De csak mert tudom, hogy addig nem hagysz békén amíg igent nem mondok.
-Jól tudod. Majd intézkedem és mondom, hol és mikor.
-De ha nem múlja felül a Natasha-t akkor ott se vagyok!
-Hülye gyerek... Meglátod, hogy jó lesz.
-Ajánlom is... Na, én lépek. Szia.
-Okay, szia.
Csevegésünk után átöltöztem és bebújtam Katy mellé aki már aludt. Elővettem a telefonom és írtam egy sms-t az én szőke hercegemnek, ki valójában barna.
"Fontos üzenetem van a számodra: amikor írom, rád gondolok. Amikor küldöm rád gondolok. Amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok! Szeretlek mackó. Puszi és álmodj szépeket. ♥"
Alig, hogy elküldtem már is érkezett a válaszüzenet:
"A legszebb érzés, ha rád gondolok. A legszebb érzés, ha rólad álmodom. A legszebb érzés, ha hozzád érhetek és ha veled ébredhetek! Nagyon jó lenne, ha most itt lennél velem, de majd legközelebb. Álmodj te is szépeket... Én nem szeretlek, hanem mindennél jobban imádlak! Csók az én picimnek! ♥"
 Mosollyal az arcomon aludtam el...
Reggel viszonylag korán keltem. Újra kezdődik a kemény és fárasztó munka a stúdióban. Peter reggeli után elvitt, ahol Nathy már várt rám. Örömmel is izgatottan meséltem neki a tegnap este történtekről. Nagyon bezsongott és egész nap a David-ról áradozott. Hosszú nap után vége lett a táncnak. Natasha felajánlotta, hogy hazavisz, de mikor kiértem az épületből Justin a parkolóban, a motorháztetőn ücsörögve várt rám. Azonnal óriási mosoly ült ki az arcomra és rohanni kezdtem Justin-hoz. Már hallótávolságon belül voltam, mikor Justin énekelni kezdte a U Smile című dalának refrénjét. Csillogó és szinte már idegesítően fényes mosolyát ő is megmutatta. Már számolgattam a másodperceket, hogy mikor érek a karjaiba. Még 5 másodperc és Justin még mindig énekli a U Smile-t. Aztán 4-3-2-1 és már szorosan a karjaiban voltam és az ajkain csüngtem. Mézédes volt az ajka, nem akartam elválni tőle, de szinte pillanatok alatt Natasha is odaért hozzánk.
-Szia Justin. -tárta szét karjait Nathy-
-Pillanat. -és újra megcsókolt mielőtt átölelte őt- Hogy vagy?
-Köszi jól... Szóval szent a béke.
-Szerencsére. -támaszkodtam rá Justin izmos vállára- 
-Örülök nektek. Aranyosak vagytok együtt.
-És te? Mi van Greg-gel?
-Ne is mondd... Hála az égnek elvileg elmegy a stúdióból.
-Komolyan? -lepődtem meg-
-Igen. Nem tudtad?
-Hát nem, de nem is érdekel... Annyiban jó, hogy elmegy, hogy végre nem kell látnom azt az undormányi képét.
-Hahaha. Ez igaz. Nem is értem, hogy hogyan jöttem vele össze.
-Okay. Innen már ez engem nem érdekel... -vágott közbe Justin- Terveztél mára valami picim?
-Nemigazán. Miért?
-Elvinnélek valahová.
-Okay, akkor én megyek mert otthon van egy kis dolgom.
-Nathy, várj! Akkor neked mindegy, hogy mikor és, hogy hol?
-Persze. Na sziasztok!
-Szia Natasha... Akkor benne vagy? -fordult hozzám Justin-
-Aha, de hová akarsz menni?
-Anyáékhoz. Mondták, hogy tök rég találkoztatok és ma van egy kis grill party a hátsókertben.
-Mire fel?
-Tegnap vették le a gipszet apa kezéről...
-Ja igen, mert eltört a kisujja.
-Pontosan.
-Okay, benne vagyok, de előbb haza kellene vinned. Egész nap ebben a cuccban voltam, át kellene öltöznöm valami csinosabb ruhába.
-Te mindben nagyon gyönyörű vagy, bármit is veszel fel. -ölelt át Justin-
-De én érzem, hogy bűzlök...
-Ha ennyire ragaszkodsz hozzá...
-Gyors leszek.
És már az autóban is ültünk. Viszonylag lassú utunk után gyorsan berohantam a fürdőbe és megmostam a testem minden egyes részletét. Magamra tekertem a törölközőm és átrohantam a szobába a szekrényem elé. Nem nagyon akartam válogatni, így ami a kezembe akadt azt vettem fel. Szerencsére egy gyönyörű kis ruha volt legelöl, ami feltűnően, még is visszafogott kék színben pompázott. Elővettem a hozzá illő magassarkúm és a kis táskát. Beledobáltam a kis dolgaimat és szinte már kész is voltam. A hajam kifésültem és bal vállamra helyezve befontam. A végére egy kék masnis hajgumi és kész is voltam.
Vidáman libbentem ki a szobából a nappaliba, ahol Justin már idegesen várt rám.
-Wao! -kerekedett ki a szeme-
-Kösz...
-Nagyon, nagyon gyönyörű vagy. Huuu.. Higgyek a szememnek?
-Miért ne? -léptem Justin elé és megcsókoltam-
-Ez meggyőzött... Mehetünk?
-Aha.
És már el is indultunk Pattie & Jeremy grill party-ára.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése