125. rész - Fotózás -

Lihegve helyeztem a fejem Justin kockás hasára. Magunkra húztam a lepedőt és szinte azonnal álomba merültem, miközben Justin a hátam simogatta.
Reggel Justin a homlokomra adott egy csókot, arra ébredtem meg.
-Jó reggelt szépségem. -mosolyodott el Justin-
-Viszont. -dörzsöltem meg a szemem és igazítottam meg a hajam-
-Hogy aludtál?
-Iszonyatosan jól, te?
-Csodásan... Nem kell menj a stúdióba?
-Nem, valami felújítás van. Majd csak holnapután.
-Két nap alatt végeznek?
-Dehogy, egy nap alatt csak én holnap vizsgázom, aztán megdumáltam, hogy nem megyek be. Nincs értelme.
-Te jó ég. A vizsga, el is felejtettem... Elkísérlek, okay?
-Ha szeretnéd.
-Szeretném. -csókolt meg Justin- Reggeli jöhet?
-Aha.
Kiugrottam az ágyból és felvettem az előző napi rucim. Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet a fürdőben, majd mentem is a konyhába. Justin már két tál müzlivel várt.
-Jó étvágyat édesem. -puszilta meg a homlokom és elém tolta a reggelit-
-Neked is.
-Amúgy ha mára nincs terved akkor van pár ötletem.
-És micsoda? -nyeltem le közben a müzlit-
-Nemsokára mennem kell egy fotózásra, el kísérhetnél oda... Aztán délután meg elmehetnénk valahová kettesben.
-Mire gondolsz?
-Nem tudom, majd kitaláljuk.
-Okay. Cyak előtte menjünk már haza, hogy öltözzem át.
-Okay.

Reggeli után át is mentünk hozzánk, ahol gyorsan összeállítottam egy jó kis ruhaszettet. Felvettem egy fehér hosszú fazonú pólót, aminek a különlegessége, hogy a háti része csipkéből volt. Aztán felvettem egy galaxy cicanacit, ami mostanában nagyon menő és ráadásul jól is néz ki. Aztán ehhez felvettem fekete, bőr hatású cipőt, ami úgy nézett ki, mint egy bakancs. Nagyon jól nézett ki és ráadásul nagyon kényelmes is volt. Kerestem egy szintén fekete kézitáskát és abba belepakoltam a kis dolgaimat. Elköszöntem Emily-től és a kis pöttömöktől és már mentünk is a fotózás helyszínére. A városközpontban volt, már vagy százszor jártam itt. Alig negyed órányira van innen a stúdió.
Bementünk az épületbe, ahogy tucatnyi ember pörgött már. Aztán egy számomra ismeretlen ember jött oda és lepacsizott Justin-nal. Nyakában egy fényképezőgép lógot, szóval gondolom ő lesz a fotós.
-Hogy vagy haver? Jó formában vagy. 
-Jól látod. Amúgy ő itt a...
-A híres Sophie Jordan. Hallottam már rólad. -nyújtotta oda a kezét felém-
-Tényleg? 
-Igen. Én Sam vagyok. Justin fotósa.
-Ohh. Örülök, hogy megismerhetlek.
-Hát még én... Na, kezdhetjük haver?
-Persze.
És Justin el is ment átöltözni. Tucatszor öltözött át a fotózás során, de a végeredményt látva megérte. Olyan tökéletes képek születtek, hogy őszintén mondom jobbak lettek az én fehérnemű képeimnél. Készült is egy kisebb videó a rajongóknak a fotózásról:



-Hát ez jó volt. Nagyon jó képek lettek. -nézegette a képeket Justin-
-Nagyon jók lettek. -bújtam oda hozzá-
-Sam! Ezt küld majd el nekem. -hívta oda hozzánk-
-Meglesz... Zabáljalak meg titeket. De aranyosak vagytok. -csapta össze a két kezét Sam- Muszáj készítenem rólatok egy képet... Álljatok csak ide.
Én csak felhúzott szemöldökkel néztem Justin-ra, akinek az arcán egy óriási nagy mosoly csücsült. Beálltunk egy reklámfelület elé és Sam már kattogtatta is a gépét. Úgy 5 képet készített, amit szemügyre is vettem a monitoron. Justin könyörgésére egyet közzé is tettünk a Twitter-en:
"Jó kis meló. Szeretlek te kis őrült..!"
Twittelte hozzá Justin.
A fotózás után Justin-nal kettesben elmentünk egy gyorsétterembe. Rendeltem egy hamburgert kólával és sült krumplival.
Közben elővettem a laptopom és időközben eszembe jutott David-Natasha randit kezdtem el tervezgetni Justin segítségével.
-Szerinted hová menjenek? -néztem rá Justin-ra-
-A partra?
-Első randinak nem túl sok?
-Miért? Mi is odavoltunk először. -húzott magához közel- Emlékszel milyen jó volt?
-Persze, hogy emlékszem... Csodásan sütött a nap és a parton is alig voltak.... Na, de koncentráljunk a randijukra.
-Ötletem nincs hová menjenek.
- ... Mit szólnál a Murch Enter étteremhez...? Tudod, ahol a víz alatt eszel, gyakorlatilag.
-Jaa! Tudom, azt mondják, hogy jó hely. Scoo a múlt héten volt ott.
-Akkor az jó lesz nekik is. Fel is hívom őket, hogy foglaljak asztalt.
Gyorsan rákerestem a neten az oldalukra, ahol képek is voltak az étteremről. Bepötyögtem a számukat és már hívtam is őket:
-Jó napot kívánok. A Murch Enter étterem, miben segíthetek? -szólt bele egy női hang-
-Jó napot. Asztalt szeretnék foglalni két fő részére. És ha megoldható minél előbb.
-Értem. Az a minél előbb holnapután jó lesz?
-Tökéletes.
-Hány órára jönnének?
-Hát... Este 7?
-Rendben. Milyen néven foglal asztalt?
-David Hudson.
-Rendben. Szóval két fő részére, péntekre, 7 órára asztalfoglalás David Hudson néven?
-Pontosan.
-A viszont látásra.
-Viszlát. -tettem le a telefont-
-Na? -érdeklődött Justin-
-Pénteken 7 órára kaptak asztalt.
-Az úgy jó is nekik.
-De... Ne beszélj nekik erről. Szeretném, ha meglepetés lenne.
-Okay. -hajolt közel Justin és megcsókolt- Van egy ötletem, hogy hogyan üssük el a délutánt.
-Halljam.
-Ma van egy kosármeccs... Elmehetnénk megnézni. Mit szólsz?
-Okay, még úgyse voltam.
Kifizettük a kaját és utunk a meccs helyszínére vezetett....






2 megjegyzés:

  1. As long as you love me.<3
    amúgy nagyon jó rész lett.:) csak így tovább, és sok sikert a föci szóbelihez -meg, ha még menned kell valamire.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okay, be is teszem az ALAYLM-t
      köszönöm a dicséretet
      köszönöm,de másból idén nem megyek. majd csak jövőre (5 tantárgy!)

      Törlés