135. rész - Csodás sors -

-A pali Chas Leermore és a New York-i Karin Models ügynökségtől jött.
-Okay, és tudnom kéne, hogy ki ő?
-Látta a közös képed Katy-vel és egy igazi egyéniséget látott benne. Azért keresett fel, hogy megismerjen minket és munkát ajánljon.
-Milyen munkát?
-Katy... Gyerekmodell lesz! -nyögte ki végül Peter-
-Na, ne! Ez komoly?! -húztam fel a szemöldököm-
-Igen, holnap megyünk és csinálunk egy portfóliót.
-Az igen... Katy modell lesz? -néztem Katy-re-
-Igen. Hihetetlen mi?
-Tudtam, hogy nem csak szerintem szépek a szemei. -szólalt meg Peter anyja, Henrietta-
-Hát igen, nagyon szépek a szemei... Ezt meg kell ünnepelni! -nyúltam az asztalra egy pohár után amiben egy kis pezsgő volt- Gratulálok Katy, a legkeresettebb modell leszel.
-Tudom. -kuncogott édesen-
-Okay, még egyszer gratulálok, de beszélnem kell valakivel. Megbocsájtotok?
-Menj csak. -legyintet egyet a kezével Nick, Peter apja-
-Köszönöm.
És már rohantam is be a szobámba. A táskám az ágy mellé dobtam, rávetettem magam az ágyra és a laptopom magam elé vettem. Felléptem Twitter-re hátha Justin fenn van, de csalódnom kellett. A videómegosztó portálon böngészgettem, mikor rátaláltam az utolsó komolyabb munkámra, a Ciara videóra. Már jó rég készült ez a videó és csak most tették fel a YouTube-ra, kicsit fura volt. De amint megnéztem megértettem ez a hosszú várakozást. Elképesztő lett a videó, nagyon sok volt az utó munka rajta, hisz a háttérhez kicsit hozzányúltak, meg a vágások is tökéletesek kellettek, hogy legyenek. Szinte már tökéletes munkát végeztek, és a szám is nagyon tetszett. Vagy háromszor is megnéztem, annyira büszke voltam a klipben nyújtott munkámra.


Aztán Justin írt egy sms-t:
"Szia baby! ♥ Webcam?"
Nem válaszoltam, azonnal kapcsoltam be a kamerám. 
-Szia! -integettem a kamerába-
-Szia Sophie! Mizu?
-Semmi extra, csak kaptam egy új melót. És Katy holnap megy fotózásra.
-És ez nem extra?! Ne, mesélj. Miről van szó?
-Ma volt egy meghallgatás. A Puma kért 25 táncos a stúdióból az új parfümjük reklámjához, a Sync-hez. Oda választottak be.
-Ez szuper. Gratulálok! És Katy?
-Köszi... Őt ma leállította Chas Leermore az utcán és munkát ajánlott a modellügynökségében. Holnap mennek csinálni egy próba fotózást.
-Wao, ez szuper!
-Igen, büszke vagyok rá. -mosolyodtam el-
-Holnapra van terved?
-Be kell mennem a stúdióba. Próbára és elmondják az infókat a reklámmal kapcsolatban. Miért?
-Mert arra gondoltam, hogy a holnapot tölthetnénk együtt. Megoldható, hogy bemész a stúdióba az infók miatt és szólsz, hogy nem tudsz maradni?
-Fogalmam sincs... Mit tervezel?
-Holnap délben lesz egy Meet & Greet-em. Oda elkísérhetnél. Aztán lesz egy sajtótájékoztató, ahol jó lenne együtt megjelenni. A Greg ügy óta nem voltunk sehol nyilvánosan és ez egy remek alkalom lenne. AZtán estére meg lenne egy meglepi.
-Micsoda?
-Ha elmondom nem lesz meglepetés. -nevetett Justin- Akkor megoldható, hogy a holnapot együtt töltsük? -húzta fel a szemöldökét-
-Várj, felhívom az igazgatónőt. Talán igent mondd.
-Okay.- és már pötyögtem is be Flora számát-
-Jó estét. Bocs, hogy zavarlak de szeretnék kérdezni valamit.
-Szia Sophie, mondd!
-Megoldható, hogy holnap bemegyek a reklámmunka információi miatt és utána elmegyek?
-Mert?
-Mert Justin holnapután turnéra megy és szeretnénk a napot kettesben tölteni és sajtótájékoztatóra is kell mennem.
-Okay, rendben. De akkor gyere be reggel és tájékoztatunk a továbbiakról.
-Köszönöm Flora! Visz hall.
-Szia. -tette le a telefont-
-Na, mit mondott? -érdeklődött Justin-
-Belement.
Aztán még beszéltünk a holnapról. Nagyon jó napnak ígérkezett, alig vártam, hogy holnap felkeljek és Justin értem jöjjön. Alig vártam, hogy az egész napot együtt töltsük. Hisz ki tudja meddig nem fogom látni a turné miatt. Nagyon félek tőle, mert nem tudom mire számítsak.
Aztán elköszöntünk egymástól... Visszamentem a nappaliba, ahol csak Peter volt és nézte a kosár meccset.
-A többiek?
-Kikre gondolsz konkrétan?
-Hát például Hanrietta & Nick?
-Ja. Anyáék már hazamentek.
-Értem, és Emily? Katy meg az ikrek?
-Elmentek megfürödni.
-Aha, okay. -és ekkor kopogtak.-Majd én kinyitom, te csak nézd a meccset. -az ajtóhoz rohantam, ahol kinyitottam azt- Austin! Te? -lepődtem meg-
-Csak visszahoztam a táskád. A hátsó ülésen maradt. -emelte magasba a tán cuccaimat tartalmazó táskám-
-Jaj köszi. Teljesen szét vagyok ma szórva. Olyan jó dolgok történnek ma velem.
-És ennek én is a részese voltam? -húzta szélesre a száját-
-Részben igen.
-Szuper. És mik azok a szuper dolgok?
-Hát a munka, amit már mondtam neked és a nővérem lánya is modell lesz, úgy néz ki.
-Wao, ez király! Gratulálhatok?
-Persze. -és abban a pillanatban, váratlanul megölelt- Öhh, okay. Azt hiszem elég volt a gratulálásból. -szólaltam meg pár hosszúnak tűnő másodperc után-
-Ja, bocs. Csak olyan szuper az illatod...
-Oh, kösz. -integettem a fejemmel aprókat-
-Akkor.. Én inkább megyek.
-Ja, okay.
-Szia Sophie.
-Szia Austin.
És én már mentem is be a házba. Ledobtam a cuccom a szobában, letusoltam, pizsibe bújtam és már az ágyban is voltam. Elindítottam egy filmet, amit az időközben mellém bújt Katy-vel megnéztünk. Ez a kedvenc romantikus filmem. Már milliószor láttam, de mindig elbőgöm magam...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése