137. rész - 1 év -

Először is szeretném megköszönni a 40 ezer nézettséget. Meglepődtem, mikor láttam, hogy már bőségesen átléptük a bűvös 40 ezres számot. Köszönöm! (az oldal alján megnézheted a pontos számot)
Aztán köszönöm a 28 feliratkozott a bloglovinon és a 24 a Reader-en. Nagyon hálás vagyok. ☺

Amint hazaértünk és Justin bekísért a házba, azonnal befogta a szemem a kezével. Lassan elindultunk, míg végül Justin megállt és átkarolt a derekamnál.
-Nyisd ki a szemed. -suttogta a fülembe, a hideg futkosott a hátamon-
-Wao! 
Egy csodaszép bézs színű estélyi lógott a vállfáról le egészen a földik. Szív alakú dekoltázsa masnit zárt be. Finom sifon anyagból volt a ruha, nagyon kellemes érzés volt felvenni és viselni. Ahogy lépegettem utánam libbent, mintha csak a tenger szele fújná. Ehhez egy gyönyörű, csipkés hatású magassarkút vettem fel. Nagyon kényelmes volt és jól passzolt a ruhámhoz is. Ehhez választottam egy kis táskát, amibe beledobáltam a dolgaim. 
Miközben készülődtem Justin a nappaliban várt rám. Még pár utolsó simítás a hajamon és a sminkesem. A hajamat hullámokkal dobtam fel féloldalra fésülve. A sminkem egy fekete füstös szem és vörös rúzsból állt. Még egyszer utoljára belenéztem a tükörbe, utána pedig lassan kinyitottam az ajtót.
Óvatosan kiléptem az ajtón, miközben Justin csillogó szemeit bámultam. Amint meglátott egy óriási nagy mosoly ült ki az arcára. Én is meglepődtem mikor megláttam. Egy fekete öltönyben állt a hófehér nappali közepén. Fehér ing, csillogó zsebkendő és fekete elegáns cipő dobta fel az az napi ruhaszettjét. Jobb kezét felém nyújtotta, majd miután belehelyeztem az enyém az eddig rejtegetett bal kezét is elővette a háta mögül. Egy meseszép vörös rózsaszálat szorongatott remegő keze. Mosolyogva elvettem, majd megcsókoltam az én hercegem. Forró csókunk után letöröltem a vörös rúzst szájáról, és már mentünk is. Karjába karoltam és úgy mentünk ki a ház előtt parkoló fekete Cadillac-hez.
Viszonylag kis idő elteltével már meg is érkeztünk a már ismerős helyre. Amikor fél évesek voltunk ugyan ebben az étterembe vacsoráztunk. Hihetetlen, hogy ez mind már fél éve történt. Emlékszem akkor még kerekes székkel gurultam be ide és ez miatt lifttel kellett felmenni. De most, miután Justin leadta a nevét a vörös, bársony szőnyeggel borított lépcsőn ballagtunk fel az emeletre. Újra egy kis zugba foglalt Justin helyet, minden pillanat eszembe jutott akkor abban a percben, itt kaptam akkor azt a csodaszép gyűrűt.
-Csodaszép ez a hely. -foglaltam helyet az egyik széken-
-Ahogy te is.
-Aranyos vagy, köszönöm.
-És ez a ruha tökéletesen áll rajtad, gyönyörű vagy benne.
-Te választottad.
Majd meghozták a vacsorát és utána a desszertet. Nagyon jól éreztem magam, nagyon jól szórakoztunk Justin-nal. Az össze eddigi közös pillanatunkat felidéztük. Olyan jó volt hallani, ahogy Justin mesélt a múltunkról, hogy mindenre emlékezik. Nagyon jól esett.
Majd a vacsora után Justin rendelt a legdrágább pezsgőből egy üveggel. Annak ellenére, hogy még egyikőnk se volt 21, a pincér még is kihozta az üveg pezsgőt. Elvégre évfordulót ünneplünk, vagy mi! Justin kinyitotta és töltött mindkettőnk számára fél-fél pohárral.
-A csodálatos egy évre. -nyújtottam felé a poharam-
-És arra, hogy ezt ketten éltük át. Szeretlek Spohie.
-Én is téged Justin. -és már koccantak is a poharak-
-Szeretnék adni neked valamit. -tette le a poharat Justin és a zakója zsebében kezdett el kutatni-
-Micsodát?
-Majd meglátod. -és ebben a pillanatban egy kis dobozt húzott elő a zsebéből- Ez a tied. -jött oda hozzám, miközben a kezét nyújtotta felém-
-Mi az? -álltam fel az asztaltól-
-Nyisd ki, tetszeni fog... Legalább is remélem.
A kezembe helyezett dobozt nézegettem és azon gondolkodtam, hogy mi lehet az. Aztán nagy levegőt vettem, ránéztem Justin-ra, aki csillogó tekintettel figyelte minden mozdulatom, majd óvatosan kinyitottam a dobozkát. Egy csodaszép gyűrű csillogott a kezembe. Amint kinyitottam a dobozt Justin kivette belőle a gyűrűt és megfogta a bal kezem.
-Felhúzhatom?
-... Per...Persze. -akkor ott teljesen lefagytam, hisz a gyűrűbe bele volt gravírozva, hogy "FOREVER"-
-Mindennél jobban szeretlek Sophie. Sose akarlak elveszíteni. Te vagy a mindenem.
-Ohh, ez aranyos. És köszönöm... Te is fontos vagy nekem, a legfontosabb... Én is szeretlek.
Majd ajkaira tapadtam, mint egy pióca. Percekig el se váltunk, csak mikor már nem bírtuk szusszal.
-Hazamegyünk? -húzta fel szemöldökét-
-És itt folytatjuk..? -kuncogtam-
-Természetesen... Igen.
Ujjainkat összefontuk és fizetni mentünk, onnan pedig autóba szálltunk és az irányt Justin házához vettük. Odaérve Justin a karjaiba kapott és bevitt a házba. Ledobtam a cipőimet, a táskám a kanapéra dobtam és nekiestem Justin-nak. Ő zihálva levette rólam a ruhát, mire én az ő pólóját.
-Menjünk fürödni. -toltam a fürdő fele Justin-t-
-Ez tetszik...
Markolt bele a hátsómba, majd felkapott. Lábaimat dereka köré fontam és folytattam az ajkai kényeztetését. A fürdő bejáratához érve Justin nekitámasztott az ajtónak és a nyakamat kezdte csókolgatni. Közben kinyitotta az ajtót és berontottunk a tusoló alá. Azonnal megengedtem a vizet és már vetkőztettem is le Justin-t. Közben minden porcikájára egy csókot leheltem. Aztán jöttem én, míg végül egyetlen egymagunkban álltunk a tusoló alatt, a víz forró testünkre folyt, miközben mi folyton egymás testét kényeztettük. Mikor már minden tiszta hab volt, kicsit lenyugodtunk. Lemostuk egymásról a hófehér buborékokat, majd úgy ahogy voltunk a hálóba mentünk. Az ágy előtt megálltam és Justin felé fordultam, aki óriási vigyorral nézett rám. Majd lassan közelíteni kezdett felém, de ez a tempó túl lassú volt számomra:
-Jaj, gyere már te állat. -léptem gyorsan elé és átkaroltam a nyakát-
-Hová sietsz...? Egy teljes éjszaka előttünk áll.
-És én minden percét ki akarom használni.
És újra csókcsatába kezdtünk. Aztán az ágyra dőltem, Justin meg rám, közben egy percre se váltak egy ajkaink. Óvatosan az ágy közepére másztunk, ahol egy hirtelen mozdulattal én kerültem fölülre. Justin vizes testét először simogatni, majd csókolgatni kezdtem...
Úgy 5 perc múlva lihegve dőltünk ki egymás mellé. Testem minden porcikája kimerült, csak úgy kapkodtam a levegőt. Justin persze még egy menetet akart, aminek eleget is tettem. Az első után úgy 10 perc múlva újra nekiláttunk a dolgoknak. És bevallom ez sokkal jobb volt az elsőnél. Itt már nem volt szükség előjátékra, teljesen be voltam indulva, ahogy Justin is, férfiassága folyton a plafont kémlelte, aminek én csak örülni tudtam....






3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:$$ hogyan tudsz ilyen jól irni?*-* várom a következőt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát csak írom egymás után a szavakat aztán ez lesz belőle..
      Am nem, már írtam volt régebb egy dráma szerűséget,aminek írása közben sokat tanultam. :) és jó kis blogokat olvasok amikből szintén tanulok. :)

      Törlés