138. rész - Újabb vita -

Második menet után fejem Justin mellkasára helyeztem és simogatni kezdtem kockáit. Justin a hajamba túrt és adott egy csókot a fejem búbjára.
-Szeretlek Sophie.
-Tudom... Én is szeretlek. -emeltem fel a fejem és adtam neki egy csókot-
-Gyere ide. -húzott magához-
-Olyan jó veled... Szinte már álomszerű az egész. -helyezkedtem kényelembe- Mindig megnyugtatsz. -csókoltam meg a nyakát-
-Nagyon fogsz hiányozni.
-Ne is mondd... Nem akarok róla tudomást szerezni.
-Pedig muszáj lesz.
-De nem akarok, ma éjszaka nem. -fontunk össze újainkat-
-Igaz, ne rontsuk el... Tetszett az ajándékom?
-Nagyon, imádom! Azt sajnálom, hogy én nem igazán készültem semmivel. Elrabolták minden szabadidőm.
-Ja, te szegény... Amúgy, meg nem gond. Nekem te vagy az ajándék.
-Ohh, köszönöm. -csókoltam meg-
Még beszélgettünk pár dologról, majd kifli pózban mindketten elaludtunk.

***

Reggel frissen és üdén ébredtem fel. Kikeltem az ágyból, magam köré tekertem a lepedőt és a fürdőbe mentem. Justin épp arcszőrzetétől szabadult meg. Nem szereti ha szőr borítja az arcát... Mondjuk én se, imádom ha egy férfi arca puha és sima. Lassan odaléptem mögé és átkaroltam a hasát, közben puszikat leheltem izmos hátára:
-Jó reggelt. -bújtam hozzá-
-Szia szépségem. Hogy aludtál? -fordult közben felém-
-Jaj, nagyon jól. Te?
-Istenien. -csókolt meg-
-Van reggeli? Farkas éhes vagyok.
-Azt csodálnám, ha nem lennél éhes. -szorított magához Justin- Főleg az éjszaka után.
-Haha... De nagyon jó volt, nem? 
-Csodálatos... Amúgy meg van kaja.
-Okay. Megfürdök és megyek. 
És már a tusoló alatt is álltam. Gyorsan megfürödtem, felöltöztem, megszárítottam a hajam és mentem is a konyhába. Fincsi kis szendvics volt a reggeli. Leültem Justin mellé a fotelban, aki épp a laptopjával bíbelődött. Ölembe vettem a szendvicseket és falatozni kezdtem:
-Ezeket te csináltad? -néztem Justin-ra-
-Aha.
-Nem tennéd le egy percre azt és foglalkozz velem?
-Aha.
-Figyelsz te rám? Hahó, itt vagy? -integettem a szemei előtt-
-Ja,ja... Mi?
-Nem is figyelsz rám.
-Dehogy nem, csak.. Jött egy üzenetem és az olvasom.
-Ki küldte?
-Nem tudom, de azt írja fontos.
-Nem tudod ki küldte és megnézed?
-Miért ne..?
-Okay. -és ettem tovább-
Úgy 2 perc múlva Justin kérdően nézett rám. Összeráncolt szemöldökkel reagáltam. Fogalmam sincs most meg mit akar.
-Mi van?
-Ez meg mi? -fordította felém a laptopot-

"Mi van Austin Mahone és Sophie Jordan között?
Jogosan tehetjük fel a kérdést, miután Austin Sophie házánál járt. Készült is egy kép a helyszínen, éppen forró ölelést vált a két személy. Megkerestük ez ügyben Austin-t, aki nyilatkozott is az üggyel kapcsolatban: - Igen, ott voltam. Sophie elkísért az egyik próbámra. Utána hazavittem, de a cuccait a hátsó ülésemen hagyta. Mikor hazaértem akkor vettem észre és visszavittem neki. Ennyi történt. - Mikor megkérdeztük mi van kettőjük között csak ennyit mondott: - Sophie egy nagyon aranyos, kedves és nem utolsó sorban nagyon szép lány. De kettőnk között csak szakmai kapcsolat van és nem utolsó sorban jó barátok vagyunk. - Majd így folytatta: - Irigylem Justin-t, hogy ilyen jó fej barátnője van, de majd én is találok hasonlót. - Ezek után azért még kérdés, hogy mi van a két sztár között. Hisz Autsin szavait olvasva kétség sem fér hozzá, hogy Sophie Jordan igen is felkeltette a srác figyelmét akarva, akaratlanul is. Csak kérdés, ehhez mit szól Justin. Az a Justin, akivel Sophie egy kerek éve van együtt. Tegnap a páros egy 5 csillagos étterembe vacsorázott, így ünnepelve meg kapcsolatuk évfordulóját. - Nagyon boldogok együtt. Ha nem együtt vannak, akkor folyton egymás után vágyakoznak. Nagy a szerelem kettőjük között. - nyilatkozta az egyik bennfentes. Hírek szerint Justin egy gyűrűvel lepte meg párját. Nem ez az első alakalom, hisz fél éve is ugyan így tett, ugyan itt. Kíváncsian várjuk, hogy ezúttal a gyűrű lánykérést rejt-e. "

-Egy cikk? -válaszoltam vagy is kérdeztem miután elolvastam-
-Mi volt ez Austin-nal? -háborodott fel Justin-
-Ugyan mi lett volna... Egy sima ölelés.
-Sophie! Jól tudod, hogy nem szeretem, ha játszanak az érzéseimmel!
-Én nem játszom velük. Szeretlek.
-De ez még is mi volt Austin-nal?! -állt fel-
-Mindaz, amit a cikkben elmondott. Semmi több.
-És ez az ölelés?
-Justin... Igazán nem értem miért vagy felháborodva. Nem történt semmi olyan, amire ki kell akadni.
-Hát nem úgy tűnik.
-Nekem ebből elegem van. -álltam fel és a táskám után mentem-
-Most meg hová mész?! -lépett utánam Justin-
-Elegem van abból, hogy folyton féltékenykedsz, amióta Asutin képbe került! Pedig okod nincs rá.. Azt hittem ezt megbeszéltük.
-Én is azt hittem...
-Akkor meg mi a francért érdekel még is téged?!
-Mert szeretlek!
-De ezekkel a féltékenységi rohamokkal az őrületbe kergetsz...! Nekem erre nagyon nincs szükségem. Ölelkeznünk, csókolóznunk kellene, nem vitatkozni. De ha te nem vagy partner akkor szia. 
És kiviharzottam a lakásból. Kapu elé érve hívtam egy taxit és elmentem. Elegem lett abból, hogyha készül egy rohadt közös kép Austin-nal Justin azonnal számon kér. Pedig vagy ezerszer elmondtam neki, hogy nekem az a gyerek nem jelent semmit. Az lehet, hogy én tetszem neki, de ő nekem nagyon nem, még gyerek... De valahogy Justin agya nem képes ezt befogadni, csak a média locsogását. Arról is annyit, hogy ne figyeljünk a médiapletykára.
Hazaérve úgy döntöttem nem mondok senkinek semmit. Nem akarom elrontani senki kedvét Katy sikerei miatt. Egy hamis mosolyt erőltettem az arcomra és úgy léptem be a lakásba.
-Sziasztok! -kiáltottam be a nappaliba, ahol nagy volt a hangzavar-
-Szia! Végre hazaértél... Justin-nal voltál? -nézett rám Emily, amint beértem hozzájuk-
-Igen, nála voltam. Megünnepeltük az egy évet. Na, de hogy sikerült a fotózás?
-Az nem lényeges... Egy év az sok. Gratulálok. -lelt át Emily-
-Köszi...
-Már egy éve? Gratulálok. -jött oda Peter-
-Okay, köszönöm, de látni akarom a képeket.
És már emeltem is őket fel az asztalról. Meglepő módon nagyon jók lettek. Katy mint egy profi úgy pózolt a kamerának. Tökéletes képek születtek. Büszke voltam rá, hogy ilyen ügyes volt a fotózáson. És ahogy Emily & Peter történeteit hallgatva világossá vált számomra, hogy nem ez volt az első alkalom. Az egyik kép kifejezetten kiemelkedett a többi közül. Katy kék szemei csak úgy virítottak a képen. Barna, hosszú haját nagyon jól megcsinálták, nagyon tetszett a fonata. És a leheletnyi, átlátszó szájvény felteszi a pontot az íre.
-És nem hiszed el, hogy mi lesz nemsokára. -vált izgatottá Emily-
-Mi?
-Katy szerepelni fog egy videoklipen. Főszereplőként fog benne részt venni.
-Nane..! Ez komoly? -döbbentem meg-
-Igen az. -erősítette meg Peter-
-Kinek a videójában?
-Valami...Luminee... Fogalmam sincs.
-Csak nem a The Lumineers?!
-De de, az.
-Te jó ég. Ez szuper! 
-De ez még semmi.
-Mi van még?
-Vittük magunkkal Molly-t & Jack-et is... Chas velük is készíteni akar egy fotósorozatot, közösen.
-Ne vicceljetek velem.
-Pedig de. Ma alá is írtuk a szerződéseket a 3 gyerek miatt. -közölte Peter-
-Ilyen nincs, ez óriási! Gratulálok nektek. Elképesztő... -öleltem át Emily-t & Peter-t -
-Köszi. De ez részben a te érdemed is. -veregette vállba Peter-
-Ugyan már... 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése