153. rész - Itt a vég?! -

Sophie Jordan megváltozott! Igen, de ezt a környezetemben senki nem vette észre. Ennyit érek én ebben a világban...  Anya állandóan dolgozik és egy perc közös pillanatunk sincs. Fel se tűnt neki, hogy a családi kasszából eltűnt pár euró, de mindegy is neki. Ő csak éli a mindennapjait nem is törődve azzal, hogy a lánya talán rosszat csinál... De egyik beárnyékolt napomon ő is megtudta, hogy igen is az ő lánya nem valami kis tündérmesében él.
Egyik reggel, másnaposan kikecmeregtem az ágyból. Bekapcsoltam a laptopom és egy kis zenét indítottam el, hogy valamennyire belerázódjak ebbe a napba A fürdő fele vettem az irányt, mikor a laptopom jelzett, hogy az RSS csatornámra új hír jött. Ahogy rápillantottam Justin neve villant fel... Remek, nem vettem le a listáról Justin nevét. Akarva, akaratlanul egyből a címre terelődött a tekintetem: "Justin Bieber újra szerelmes?". Mi van?! Leesett az állam, mikor olvastam... Muszáj volt megnéznem, hogy megint miről zagyvál a média!

" Justin Bieber újra szerelmes?
Alig másfél hónapja annak, hogy Justin és Sophie álomkapcsolata véget ért. Justin ez ügyben mindössze csak egyszer nyilatkozott, akkor is hagyott sötét foltokat az üggyel kapcsolatban. Sophie Jordan-t meg elérni képtelenség. Egy megkeresésünkre se reagált, ami azért fura... Szóval még mindig nem tudni mi okozta annak a kapcsolatnak a végét, de úgy fest a kanadai énekest már nem is izgatja a múlt.
A napokban egyik szemfüles lesifotósunk lencsevégre kapta, ahogy Justin Bieber és ex barátnője, Selena Gomez egy hokimeccsen tett látogatást. És ahogy a képeket elnézzük ez a találkozó nem csak szimpla baráti találkozó volt. Süt a két fiatal felnőttről, hogy a múltbéli érzelmek még nincsenek lezárva. Talán Justin egyik Twitter kiírása is erre utal: 'Egy érzelmet nem tudsz kitörölni a szívedből, bármi is történt! Lehet, hogy... eltalált újra Cupido nyila?'. Bárkinek is szánta, vagy bármit is akart közölni egyértelmű, hogy Justin újra boldog. Annak ellenére, hogy Sophie-val való szakítása nagyon megviselte a srác szívét. Ezt mi se bizonyítja jobban, mint a pár napja megjelent dal, a Heartbreaker... Mi minden esetre sasszemmel figyeljük, hogy lesz-e folytatása ennek a Selena-Justin találkozásnak.






Már a cikk felénél bőgtem... "Justin ex barátnője, Selena Gomez...". Nem is voltak igazán együtt! Csupán azért mutatták a média fele azt, hogy ők egy pár, hogy Selena & Justin neve is nagyobb legyen. 
Szíven vágott, hogy Justin alig másfél hónap alatt lezárta az egy éves kapcsolatunk... Éreztem, hogy ezt már nem fogom tudni elviselni! Az eddig érzett forróság legbelül már perzselte mindenem! Szemem égett és nyelni nem bírtam. Nem bírom felfogni, hogy Justin-nak csak ennyit értem. Azt hittem neki érek, értem valamit de nem... Benne is csalódtam, azt hittem tényleg szeret! 
Csalódnom kell folyamatosan és ez már nekem elég volt. Eldöntöttem! Én tovább nem akarok ezen a retkes földön élni. Senki nem vesz komolyan, levegőnek néznek és csak akkor vagyok jó ha van pénzem és veszek drogot és ha már annyira be vagyok lőve akkor jön Fifi a dumáival és képtelenség neki ellenállni. Tudom jól, hogy amiket tettem nem helyes dolgok, de visszacsinálni nem tudom és nem is akarom! Már nem, mert ennek én mind véget vetek!

Dühödten mentem ki a fürdőmbe. Kinyitottam a kis szekrényem és a legalsó polcról kivettem egy kis dobozt. Megmarkoltam és utoljára belenéztem a tükörbe. 

Bevallom, nem tetszett amit láttam! Egy teljesen igénytelen, szétszórt és elveszett lány nézett vissza rám. Nem ismertem magamra, nem Sophie Jordan nézett vissza a tükörből, hanem egy olyan lány akit nem is ismerek. De én tettem magam ilyenné a tettem miatt. Összeszorított kézzel és behunyt szemekkel bevettem egy tablettát, majd még egyet és még egyet. A hajam kifésültem az arcomból, tettem egy kis ajakfényt az ajkaimra, megigazítottam a fejemen lévő kis koronát és kisétáltam a szobába az ablak elé. Vettem egy nagy levegőt, közben markomba öntöttem egy nagy adag tabletta mennyiséget. Rá se néztem, hogy mennyit... Belenéztem a napba, elmosolyodtam és egy lendülettel számba öntöttem a tablettákat. Nyeltem kettő jó nagyot, hogy biztos a testembe kerüljön minden kis szar. Előkerestem a telefonom és egy dalt indítottam el:


Leültem az ágyam mellé a földre és testem nekitámasztottam a puha ágy oldalának. Nagy lélegzetvétel közepette éreztem ahogy a kis tabletták gurulnak le a gyomromba, ahol azonnal elkezdenek felszívódni. Szinte hallom ahogy pezsegnek és apránként a vérembe szivárognak. Már a szervezetem kezdte megérezni, hogy valami nem stimmel... Kivert a víz és remegni kezdtem... Kezembe vettem egy darab papírlapot és kis fecnikre irkálni kezdtem... Utolsó erőfeszítésem használatba véve az ablakra ragasztottam az egyiket. Aztán visszazuhantam a földre és egy másik papírfecnit meg elkezdtem telefirkálni I love you feliratokkal... Elkezdtem szédülni és már írni se tudtam... Az utolsó love szót nem bírtam befejezni, nincs már számomra többé szerelem... Behunytam a szemem és utoljára azt kívántam, hogy Justin boldog legyen! Vettem egy utolsó nagy lélegzetet és szép lassan eldőltem a földre. Magamhoz szorítottam a papírlapot és Justin nevét suttogtam. Összehúztam magam és szorosan az ágyamhoz húzódtam. Utoljára ránéztem a napfényre, ami beszivárgott a szobámba és táncként futkározott a padlón a szemem előtt. Elmorzsoltam egy könnycseppet és a szekrényen pihenő dobozra néztem ami mellett még ott volt három darab kis tabletta.  Fejem a föld fele fordítottam és egy sikoly közepette elsötétült minden...
Azonnal hideg járta át a testem. Mintha a semmi közepén állnék és pillanatokon belül elkezdenék zuhanni az ismeretlenbe. Sehol senki, egy árva lélek se. Se szellő, se madárcsicsergés, se fény... Fáztam és nem volt hová bújnom a közelgő fagy elől. Össze-vissza szaladgáltam a sötétben de bármerre is mentem nem volt sehol semmi. Aztán egy ismerős hangra lettem figyelmes... 
-Hát megjöttél!- suttogta-
-Ki vagy?
-Hát még mindig nem tudod? - kérdezte az ismeretlen-
-Te vagy az, aki a repülőn is beszélt hozzám, mikor jöttem haza?
-Igen... Én mondtam, hogy rossz ötlet hazajönnöd!
-De mit tehettem volna? Szenvedjek?! És most nézhetném ahogy Justin & Selena együtt van!
-Sophie, Sophie... Nem tanultál te semmit! Anyukáddal mi van?
-Anya!! -üvöltöttem-
-Sophie, ezt a döntést meghoztad! Visszacsinálni nem tudod...
-Nem is akarom!
-Akkor mit akarsz? -futott végig a hang a hátamon-
-Elfelejteni mindent!
-És ezt miért tetted, hogy ide kerültél a semmi közepére?
-Nem akartam tovább abban a világban maradni! Elegem lett és nem bírtam tovább!
-Akkor viseld a következményeket... -és újra csend lett-
"Viseld a következményeket..." Mire gondolhatott? És még azt se tudom, hogy ki volt az. Újra azt a hideget éreztem, mint a repülőn. Aztán a következő pillanatban meg éreztem, ahogy repedni kezdett a sötétség a lában alatt. Szaladnik keztem, de hiába. Kis vörös fények törtek elő a repedésekből és forróság. Megálltam egy helyben és sikítani kezdtem, annyira fájt a forró levegő érintése...




3 megjegyzés:

  1. Hűha, ez aztán érzelem dúsra sikeredett.....Imádom ahogyan kifejted ezeket!!! Még mindig felfoghatatlan, hogy Justin és Selena újra összejönnek, azaz találkozgatnak....remélem ebből nem lesz semmi :D JUPHIN párost akarok!!!!! <3 Sophie szerintem újra egy hatalmas hibát követett el, ennek ellenére remélem majd minden rendbe fog jönni, bár nem tudom hogy ez mennyire lehetséges, hisz amit tett az már talán-talán visszafordíthatatlan.Nagyon várom már a következő részt.Remélem sietni fogsz vele...:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ezt a beszélgetést meg a hideget csak képzeli a tabletták miatt. Justin és Selena "kapcsolatában" tuti lesz valami baki, és ha Sophie nem is képzelte ezt a párbeszédet, akkor pedig valami olyasmit tudnék elképzelni "következménynek", hogy Justin követni akarja őt. De, nem tudom, előzőleg is képes voltál meglepni, úgyhogy csak így tovább csajszi, király rész lett.xoxo

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok a tartalmas elemzést. Végre valakik. :))
    Amúgy pár olvasó kérdezte fb-on privát üziben, hogy: "Ugye Sophie és Justin a végén összejön?!" Nekik is annyit mondtam, amit most leírok: Nem leszek "hülye", hogy eláruljam a blog végét. Annyit viszont mondok, hogy a két emberke még fog találkozni, de hogy miért, hol és, hogy lesz-e valami azt majd megtudjátok, ha olvassátok és követitek a blogot.
    Egyébként pár részletecskét szinte mindig elárulok a Twitter oldalon, érdemes követni azt is. :))

    VálaszTörlés