151. rész - Nem félek nevetni -

Eloise:

Vidám és szabadelvű lány. Mindenben benne van és nagyon sok barátja van. A fiuk mindig megkörnyékezik bárhol, bármit csinál. Ő a helyi menő lány. Családi háttere: egyke és az anyukájával él albérletben.







Fifi:


A lányok kedvence. Tipikus rossz fiú, de akit közel enged magához az ismeri a jó énjét is. Sok haver, köztük lány is. Mindenki az ő barátja akar lenni, de nem mindig sikerül. Családi háttere: van egy kisöccse és szintén az anyjával él egy kertes házban.










Jori:


Jófiú hatást kelt, de nagyon nem az. Keményen drogozni kezdett, mikor elvesztette a szüleit. Most a nagynénjénél lakik, de ki akart törni onnan. Mára nem vallja magát függőnek csak ritkán nyúl a szerekhez. Eloise volt pasija is egyben, de most is macska-egér harcot vívnak. Családi háttér: egyke.












Reggel a nappali közepén ébredtem fel. Nem emlékeztem semmire, a fejem iszonyatosan fájt és ki voltam száradva. A konyhába mentem vízért és az a látvány fogadott, hogy Fifi a konyhapulton fekszik.
-Héj! Mit csinálsz te itt?! -rontottam neki-
-Ne ordibálj már a szentségit! -tápászkodott fel-
-Mit keresel itt?
-Nem emlékszel?
-Mire kellene emlékeznem?
-Huu... Te tényleg nem emlékszel... -vigyorodott el-
-Mondd már, hogy mi a franc van! Mit kerestem én a nappali közepén, te meg a konyhapulton?
-Mi az utolsó ami még megvan?
-Hogy hazakísértél te, Eloise & Jori.
-És az utána történtek?
-Szerinted ha emlékeznék rá kérdezném te barom?!
-Okay, okay. Nem kell itt hisztizni...
-Elmondanád végre, hogy mi történt?!
-Mikor hazakísértünk gyakorlatilag közölted, hogy ne menjünk el, bulizzunk még egy kicsit.
-Aztán?
-Hát betettél valami zenét és az asztalon folytattad a bulit. Eloise & Jori aztán elmenet, te meg mondtad, hogy: "Fifi maradj, táncoljunk!" Eloise mondta, hogy amíg el nem alszol maradjak itt, hogy ne csinál hülyeséget.
-És utána mi történt?
-Valahonnan szereztél még piát és azt megittuk.
-És hogy a retekbe kerültél te a konyhapultra én meg a nappali közepére?! Ezt áruld már el.
-Fogalmam nincs, hogy hogy kerültem oda... Te viszont kifeküdtél a kanapéra és azt hajtogattad, hogy: "Justin, hol vagy?" Hiába kérdeztem, hogy ő ki, csak folytattad, hogy hol van.
-És?
-Aztán annyit kinyögtél, hogy a barátod, elhagytad és vissza akarod kapni. Meg hogy őt akarod most és hát utána... -mosolyodott el-
-Utána mi?! -kerekedtek ki a szemeim- Mondd már!
-Hát gondolom azt hitted én vagyok Justin.
-Mi van?! -esett le az állam- Mit csináltam?!
-Öhmmm... Hát...
-Fifi, mondd már mert itt leszek rosszul!!
-Hát rámozdultál és...
-Mit és..?! Ne keljen már karapófogóval kiráncigálnom belőled minden szót!
-Megcsókoltál és már húztad volna le a gatyám de azt már hagyjuk..
-Ugye nem feküdtünk le?!
-Nem, dehogy!
-Kösz... -ültem le a székre-
-Micsodát?
-Hogy nem használtad ki a helyzetet, köszönöm.
-Nem vagyok olyan annak ellenére, hogy kinéznék belőlem... Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Ki az a Justin?
-... Justin Bieber, a volt barátom.
-Na ne, te az a Sophie vagy?!
-Igen.
-Ha ezt este tudjam nem kérdés mit teszek... -ekkor ijedten néztem fel rá- Nyugi, viccelek.
-Ilyenekkel ne viccelődj... -mentem ki a kertbe, de Fifi utánam jött-
-Mi történt köztetek?
-Hosszú...
-Csak tudod nekem van időm.
Így hát elmondtam neki mindent. Annak ellenére, hogy csak tegnap este ismertem meg úgy éreztem neki elmondhatom. Végül is jó volt beszélni erről valakivel és kiadni magamból minden sérelmet és minden mást. Jó volt végre azt érzeni, hogy van aki meghallgat és együtt érez velem. Még apáról is beszéltem Fifi-nek, aki szintén elvesztette az apját, csak ő 2 éve. De akkor is azt éreztem még mindig ugyan új fáj neki is mint nekem, akinek körülbelül egy hete nincs apja az életében.
-Szereted? -kérdezett rá Fifi-
-.. Igen, de már elvesztettem.
-Sose add fel, még lehet esély, hogy együtt legyetek.
-De elcsesztem, és ezt már rendbe nem hozom!
-Csak bízz magadban.
-Mintha az olyan könnyű lenne.
A beszélgetésünk utáni napokban Fifi-vel nagyon jóba lettünk. És Eloise meg Jori is közel került hozzám. Talán mondhatom azt, hogy lesznek barátaim. Csak ők egy picit mások mint én... Buliznak, élvezik az életet és mindenben benne vannak. Én meg mostanság begubózok és ki se dugom az orrom az ajtón, egész eddig a pillanatig. Most, hogy Eloise minden buliba elrángat és megmutatja a haverokkal, hogy van jó oldala is ennek az egésznek, kicsit lazábbra vettem az egészet. Most már nem félek nevetni! E három személy mellet kicsit megismerhetem a másik énem is, ami ki akar törni a hétköznapi életből. Meg akarja tudni, hogy milyen is az amikor az ember kicsit túllépi a határait és olyat tesz, amire lehet, hogy egy hét múlva nem lesz büszke de legalább tudja, hogy az milyen. Tisztában lesz azzal, hogy amit csinált az jó vagy rossz.
Ha minél több esemény történik az életedben könnyebben átlátod, hogy a régi dolgaid jók voltak-e vagy rosszak. Én is a választ keresem! Hogy jó döntés volt ott hagyni New York-ot, elhagyni Justin-t és itt Párizsban olyat tenni ami egyeseknek tabu?!
Mert igen, olyan dolgokban folytam bele, amik egy kívül állónak nagyon nem tetszhet. Még nem tudom, hogy Eloise és a többiek hatására, vagy a magam megismerése vezetett rá ezekre a dolgokra... De egyet tudok, rossz döntést nem hoztam még az életemben. És bármennyire furán hangzik... Ez se volt rossz döntés! Megtanultam, hogy mindennek oka van, még az én sötét dolgaimnak is.
És, hogy miről pofázok. Hát csak olvass és meglátod. Tudom, hogy azt hiszed: "Sophie, te nem ilyen vagy! Ezt miért tetted?" Tévedsz, mert ezt kellett tennem...
Egyik nap anya bejelentette, hogy túlórázik és későn jön haza. Gondoltam, és ez engem hol érdekel. Amióta apa nincs folyamatosan dolgozik, egy szót nem szól hozzám, mintha én se lennék már. És ez marha szar érzés, hogy még a saját anyád is levegőnek néz. Szóval felhívtam Fifi-t, hogy menjünk el valahová bulizni. Mostanság ez lett az új elfoglaltságom, hogy buliról bulira járok és hajnalban esek be az ajtón, szinte minden második nap... Persze Fifi azonnal igent mondott, ahogy máskor is. Bevonultam a fürdőbe és nekiláttam készülődni. Most is ugyan úgy, mint eddig. Kivasaltam totál egyenesre a hajam és egy nagy masnis hajpántot tettem bele. Nagy füstös szemeket csináltam és egy fekete ruha-összeállítást vettem fel. Persze most a változatosság kedvéért magassarkú húztam a lábaimra.
Most is a haverok jöttek elém, vagyis Fifi & Eloise & Jori.
-Fuu, de rossz ez a kislány... -tett megjegyzést Fifi a ruhámra-
-Te csak ne szóljál be!
-Okay, veled ma nem merek újat húzni.
-Ajánlom is.
Beszálltam az autóba és már mentünk a már törzshelyünkké vált party helyszínre... 



2 megjegyzés: