154. rész - Ébredj fel -

Olyan érzés volt, hogy leég a bőröm. Annyira fájt, hogy ordítottam, mint akinek kezét, lábát most vágják le érzéstelenítés nélkül. Aztán hirtelen szétnyílt a sötétség és vörösen izzó, mintha lávafolyam hömpölygött volna alattam. Pár másodpercig lebegtem aztán zuhanni kezdtem a mélységbe... Az utolsó pillanatban, mikor elértem volna a pokoli meleg lávafolyamot, mintha egy kéz elkapott volna és visszarántott volna a sötétségbe. Újra sötét van és hideg... Aztán, mintha egy külső erő ráncigálna a terek közt egy szürke helyre kerültem ahol éreztem már némi kellemes meleget. Végül pedig egy apró, kis fény világított a szemembe. Élesen sütött a szemembe, mintha egy résen próbálna áttörni mind. Azt éreztem, hogy valaki a kezem fogja. És nem ábrándoztam, hangokat is hallottam és tudtam, hogy ez már nem az a valaki aki beszélt volt hozzám. Ez nagyon ismerős hang volt, amit ezer éve ismerek...
-Rendbejősz kicsim. Meglátod minden rendbe fog jönni... Csak ébredj fel végre, hogy lássam a szemed, hogy jól vagy...
Mondta az ismerős hang. Kicsit reménykedtem, hogy ha tényleg felébredek és kinyitom a szemem akkor apa fog előttem állni anya oldalán. Senki más csak ők ketten! Lemondtam arról, hogy én valaha is boldog kapcsolatban fogok élni. Justin volt az első, aki megtanított tiszta szívből szeretni és teljes mértékben megbízni a másikban. És állítom, hogy én soha az életben nem fogok úgy szeretni, megbízni valakiben mint benne...
Párszor még hallottam, ahogy valaki beszél hozzám, megpuszilja a homlokom, megfogja a kezem. Fel akartam ébredni, de nem ment. Sose bírtam rábeszélni a testem, hogy nyissa ki a szemem, vagy szólásra nyissa ajkam vagy a magasba emelje a karom. Minden próbálkozásom kudarcba fulladt! Míg végül nagy nehezen, egy napon aztán megtört a jég. Nagy levegőt vettem és szó szerint küzdöttem, hogy végre kinyissam a szemem. Annyit hallottam csak, hogy valaki kétségbeesetten doktort hív, nem értettem miért. Fel akartam ébredni!
-Úgy tűnik felszökött a vérnyomása... -hallottam egy hangot közel hozzám- Mindjárt korrigáljuk a problémát.
-Doktor úr, a beteg..!
És ebben a pillanatban hagytam, hogy a fény megtöltse a szemgolyóm, végre kinyitottam a szemem. Olyan csodás érzés volt, hogy végre látom a fényt és nem abban az elveszett és magányos sötétségben kell szaladgálnom céltalanul.
-Felébredt. -mondta egy női hang-
-Mondd, jól vagy? -hajolt fölém egy férfi-
-Öhhhm... -nyöszörögtem- Anya?
-Pár perc és láthatod csak megvizsgállak... Mondd a neved kérlek.
-Sophie Jordan.
-Anyud neve?
-Mary... Mary Jordan.
-Hol születtél?
-Párizsban.
-Okay, most belevilágítok a szemedbe...  -majd pár apróbb vizsgálat után anyát is beengedték-
-Sophie! -jött oda anya és átölelt- Jól vagy kicsikém?
-Mi történt anyu?
-Nem emlékszel semmire?
-Hogy emlékezzek arra az állapotra, mikor nem voltam magamnál anya..? Mióta fekszem itt?
-3 napja... Mi történt? Miért csináltad?
-Anyu...
-Mondd el kérlek.
-... Elegem lett mindenből! Hogy elvesztettem Justin szerelmét, a barátaim és apát. És úgy érzetem téged is lassan el foglak veszíteni...
-Kicsim.. engem nem fogsz elveszíteni.
-Tudom, de még is úgy éreztem.
-Sajnálom, ez az én hibám. Nem törődtem veled, pedig te is ugyan úgy szenvedsz mint én... Sőt jobban. Csak nekem fontosabb volt a munka, mint a lányom..
-Anyu...
-Ne Sophie...
-Jó lenne a beteget hagyni pihenni. -jött be egy nővér-
-Jól van kicsim, pihenj. Itt leszek.
Szóval igen, felébredtem. Anya elmondta, hogy mikor munkából jött haza és benézett a szobámba akkor talált rám, ahogy a padlón fekszem egy papírral a kezembe. Azonnal hívta a mentőket, amint meglátta a tablettás dobozt a szekrényen pihenve. Behoztak a kórházba ahol azonnal kimosták a gyomrom... Anya ekkor szembesült azzal, hogy én drogoztam és vagy féltucat tablettát lenyeltem. Kicsin múlott az, hogy ne maradjak végleg a padlón feküdve élettelenül, hogy beleesek a hömpölygő lávafolyamba és ott égjek porrá. A dokiknak köszönhetem, hogy most itt fekszem az ágyon és újra látom ahogy az első hópihe lehull a földre, majd a következő, következő és végül egy csodaszép hóeső lett az egészből.
Végre közeledik a kedvenc évszakom, a tél. Imádom mikor nagy pelyhekben havazik és fehér köntösbe bújik a táj. Annyira szép és megnyugtató olyankor kinn sétálni a tiszta levegőn és csak élvezni ahogy a hópihe ráesik a szempilládra. Olyankor mindig azt érzem, hogy a tiszta és ártatlan hó lemossa rólad az összes szennyet. Tél végére újra tiszta vagy, ártatlanul vághatsz bele az új évbe, ahol természetesen újra magadra szedsz kisebb nagyobb piszkokat...
~~~
Már kettő napja felébredtem, de a dokik még nem engedtek haza. Megfigyelésre benntartanak, hogy észlelhetőek-e elvonási tünetek a drogok miatt.
Egyik nap a nővér reggel benyitott hozzám és megkérdezte, hogy kérek-e újságot.  Igent mondtam, tudni szerettem volna mik is történtek, míg én itt aludtam... De nagyon rossz ötlet volt!!
Már a harmadik oldal kiakasztott! Azt hittem barátra leltem Eloise személyében de nem.. Ő is csak azt akarta, hogy a középpontba kerüljön. Hát, most sikerült neki!
A média amint megtudta, hogy kórházba kerültem azonnal keresni kezdett valakit, aki tud pontos információkat adni, és persze Eloise önként ajánlkozott. Miért is ne, hisz "Én vagyok Eloise, Sophie J. egyik haverja aki tud mindent a dolgairól!"

"Sophie Jordan kórházba került!
A napokban Sophie-t, Justin Bieber ex barátnőjét, eddig ismeretlen okok miatt, egyik este kórházba szállították. A kórház dolgozói a titoktartás és a család kérése miatt nem árulták el, hogy a fiatal lány miért került az intenzív osztályra. Ám lapoknál jelentkezett egy Eloise nevű lány, aki az utóbbi időben Sophie közvetlen társaságában volt. Ő mesélt a megdöbbentő dolgokról, hogy miért is került Sophie kórházba. - Sophie elvesztette a szerelmét és az apukáját is. Padlóra került és nem talált más megoldást, mint a drogok. Eleinte nem igazán érdekelte, de a végére nagyon függővé vált. Ha minimális bánatot is érzett droghoz nyúlt és már nem is volt az a Sophie, akit megismertek az emberek... Teljesen kifordult magából és bunkózott mindenkivel.- Arra a kérdésre, hogy Sophie hogyan jutott a tiltott szerekhez Eloise csak ennyit mondott: -Ő Sophie Jordan! Ezzel a névvel igazán nem nehéz hozzájutni!- Sophie megváltozott, de nem mentség az, hogy vége lett a kapcsolata Justin-nal, aki már továbblépett és Selena Gomez oldalán talált magára és, hogy az apját elvesztette. Bármi is az oka a drogok utáni vágyakozásnak semmi sem ment fel annak használata alól!"

Remek mit ne mondjak! Nem elég, hogy a barátomnak hitt Eloise hátba döfött, ami iszonyatosan fáj, de ezek után a francia média is rám fog szállni. Azért is jöttem el New York-ból, hogy legyen nyugtom és ne legyek Justin közelébe. Erre most itt is rám talált a sajtó és tuti, hogy ezentúl egy nyugodt lépésem se lesz... Köszönni tudok azoknak, akik azt hiszik ezzel jót tesznek. Mert marhára nem, tönkretették az életem, már nem lesz olyan, mint volt régen!
Kezdődik minden előröl...






2 megjegyzés:

  1. NAGYON MAGYON JO EZ A BLOG, SOT JOL IS IRSZ..:') REMELEM MEG NAGYON NAGYON SOKAIG FOGOM TUDNI OLVASNI EZT A BLOGOT..:'$ MERT ERDEKEL HOGY ESETLEG MI VAN JUS ES SELENA KOZOTT BARATSAG VAGY UJRA TOBB...:'/ JA ES HOGY SHOPIE-VAL MI LESSZ..:'/<3 ES AZT IS REMELEM HOGY LESZ MEG JHUPIN PAR..:'$:)<3 REMELEM LESZ KOVII RESZ..:3

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan kövit!!!! Ezt a blogot szeretem a legjobban!!!!! :)

    VálaszTörlés