140. rész - Nagyon fáj -

-Olyan jó így. -fúrtam a mellkasába fejem-
-Mármint?
-Mármint, hogy itt vagy velem és minden okay.
-Ja... De hamarosan mennem kell.
-Ne rontsd el a pillanatot, olyan szép.
-Okay baby.
Percekig öleltük egymást, mialatt én a tüdőmet Justin káprázatos illatával töltöttem meg. Úgy voltam vele, ha már isten tudja meddig nem látom akkor legalább az illata maradjon velem. Szorosan hozzábújtam, hogy ruhám átvegye az illatát.
-Kaphatnék egy kis vizet?
-Aha, gyere.
Majd leültünk a kanapéra és összebújva beszélgettünk. Később bejöttek a többiek is a kertből. Katy azonnal Justin ölébe ült, hisz imádja őt. Olyan jól el tudnak szórakozni együtt, rájuk nézve olyanok mint a tesók. Mint Justin & Jazzy, ők is olyan aranyosak együtt.
-Most már mennem kell, sajnálom. -állt fel Justin és köszönt el mindenkitől-
-Sok sikert a turnéhoz. -pacsizott le Peter-
-Kösz.
-Vigyázz magadra. -ölelte át Emily-
-Ohh.. Lesz ki vigyázzon rám, de azért kösz... Sziasztok. -és már a ház előtt álltunk Justin autója mellett-
-Nagyon fogsz hiányozni. -öleltem át-
-Te is nekem.. De amikor csak tudok jövök haza hozzád.
-Ígéred?
-Igen. -és megcsókolt-
-Felhívsz majd?
-Minden nap...
-Okay...
-Ne sírj. Egy pillanat alatt elmúlik ez az egész. -húzott magához-
-Hát azt kétlem... -szipogtam-
-Nézz rám.. -vette két kezébe az arcom- Hidd el, hogy észre se vesszük majd ezt az időt. -közben letöröltem az arcomon végigfolyó könnyeket-
-Bárcsak igaz lenne... De te is tudod, hogy nehéz lesz.
-Az lesz, igen, de megoldjuk.
-Tudom.. De akkor is...
-Akkor is mi?
-Nagyon fáj...
-Ohh...
-Olyan rossz, hogy nem tudom mikor látlak legközelebb. Rossz elengedni úgy, hogy azt se tudom hol leszel holnap, holnapután.
-Sophie... Én mindig itt leszek veled, te meg velem.
-De még is hogy. Te az ország másik felében leszel.
-Gondolj a hátadra... Mi van ott?
-Jaa, így már értem... A tetkó összeköt minket.
-Pontosan... Vigyázz magadra, nehogy valami bajod essen.
-Te is.
-Szeretlek. -ölelt át olyan szorosan, ahogy még soha-
-Én is téged!
Még pár percig ölelgettük és csókolgattuk egymást, de már elég későre járt. Jutin-nak mennie kellett, holnap korán indulnak. Nehezen, de végül egy utolsó forró csók után elengedtem. Potyogtak a könnyeim, annyira fájt őt elengedni. Karjaimat magamhoz szorítottam, összehúztam magam és úgy néztem végig, ahogy Justin az autóhoz lép, visszanéz rám és egy fájó, de nyugtató mosolyt küld felém. Aztán beszáll, beindítja az autót és végül elhajt. A lámpáit még villogtatta párszor, aztán eltűnt az utcasarkon befordulva. Sírva mentem vissza a házba, ahol egyenesen a szobába mentem. Ledobtam magamról a cipőket és minden felesleges ruhadarabot. Bebújtam a takaró alá és a pólómat magamhoz szorítottam, amin még Justin illata erőteljesen érezhető volt, aztán nagy nehezen elaludtam...

***
Reggel gyorsan elkészültem, beszálltam az autómba és mentem is a stúdióba. Mai nap folyamán forgatjuk le a parfüm reklámját. Nagyon izgultam, mert a leírásban az volt, hogy nincs semmiféle kötött koreográfia. Csak forogni fog a kamera, háttérben a reklám zenéje, mi meg táncolnunk kell rá. Amit tudunk, ami épp eszünkbe jut meg hasonlók. És tök jó mert az egészet az egyik teremben vesszük fel így nem kell semmi idegen helyre utazni.
A stúdió öltözőjében átöltöztem és már mentünk is 25-en bemelegíteni. Egy gyors tájékoztató volt a szokásos dolgokkal kapcsolatban. Volt egy időkorlát, hogy meddig fogunk táncolni, személyenként 3 perc. Ennyi időbe kell belesűríteni mindazt amit tudsz, hogy a legjobban mutasd a reklámban. Egyesével állunk majd a miniszínpadra, ahol a kamera felveszi minden mozdulatunk, amit majd később a vágok megszerkesztik. Izgatottam vártam a soromra, hogy végre én lépjek a kamera elé. Úgy másfél óra után én lépem színre. Elindult a zene, én meg apait, anyait beleadtam, annak ellenére, hogy legszívesebben feküdtem volna egy helyben. Nagyon megvisel lelkileg Justin hiánya, de próbáltam az erős oldalam mutatni. Folyton mosolyogtam a kamerába, annak ellenére, szívem szerint sírtam volna.
A forgatás után már vége is volt a napnak. Az utamat egyenesen hazafele vettem. Otthon Emily rám bízta a piciket, hogy vigyázzak rájuk, míg ő elmegy bevásárolni Katy-vel. Szokás szerint Peter még dolgozott. Molly & Jack a nappali padlóján játszott, én meg a laptopom után nyúltam. Felnéztem Justin Twitter oldalára, hogy el twitt várt rám:
"@sophiejordan: True love is like a tatoo. It hurts when is beeds, but it last forever till the end of time."
~ Az igaz szerelem olyan mint egy tetoválás. Fáj, amikor vérzik, de az idők végéig megmarad. ~ 
Nagyon jól esett, hogy Justin a tetoválásainkon keresztül üzent nekem. Igaz ez a kis szöveg egy kis szomorúságot rejt magában, de ennek ellenére nagyon jól esett. Válaszoltam is neki:
"@justinbieber I love you so much! You'll miss me!"
~ Nagyon szeretlek! Hiányozni fogsz! ~
Majd megjött Emily, én pedig kimentem a kertbe lazulni. Bikinimet felvettem, bekentem magam napkrémmel és kifeküdtem a kertben, háttérben pedig Justin dalait hallgattam. Vacsora közeledtével segítettem megteríteni, majd elpakolni és mosogatni. Végül a nap végén letusoltam, bebújtam a takaró alá és elaludtam úgy, hogy Justin hívását vártam közben folyamatosan...




1 megjegyzés:

  1. Jó lett várom a kövöt .. és bocsi de 1 hétig nem leszek szóval majd egy hkét hét mulva fogok majd újra olvassni sajnálom :( :) sziaa~

    VálaszTörlés