148. rész - Szenvedés időszaka -


Nagyon rossz volt aludni és álmodni. Minden egyes pillanatban Justin mosolyát láttam, majd a következőben, hogy könnyesek a szemei és az ajkait harapdálja.

Belülről égett mindenem, mintha egy tűz lángolt volna a szervezetemben. Olyan érzés volt, hogy a forróságtól pillanatok alatt lángra kapok és szénné égek. Szinte hallottam, ahogy pattog a tűz és forr a vérem. Éreztem, ahogy kiver a víz, miközben reszketek...
-Hibáztál.... -suttogta valaki-
-Mi?
-Nagy hibát vétettél. -futott végig a hang a hátamon-
-Miről beszélsz?
-Tudod jól... Kár hazamenned.
-Miért? -álltam a vak sötétben, miközben égett minden részem, mintha a pokol kapujában állnék-
-Ott se lesz jobb, sőt...
-Hagyd abba! -ordítottam-
-Ez a forróság belülről fog felemészteni...
-Ki vagy?! -forgolódtam a tengelyem körül-
-Majd rájössz...- halkult el és eltűnt-
Olyan érzés fogott el, mintha az ördöggel beszéltem volna. Mintha tényleg nagy hibát vétettem volna és vissza kellene mennem New York-ba...
-Elnézést... -szólítgatott valaki- Jól van?
-M.. Mi? -nyitottam ki a szemem-
-Ön tűzforró, jól van?
-Nem igazán...
-Kér egy kis vizet?
-Igen, köszönöm.
Szóval álmodtam... Ez az egész rossz érzés csak álom volt, de annak ellenére olyan érzés volt, mintha tényleg ott állt volna előttem valaki és próbálja felnyitni a szemem. Lehelete forró, már-már perzselően meleg volt. Rendesen éreztem, hogy valaki ott áll mellettem...
~~~
Helyszín: Párizs
Szóval újra itt, ahol minden kezdődött. Fura volt úgy leszállni a gépről, hogy tudom vissza nem megyek New York-ba. Egy nagyon szippantottam a levegőből és elindultam az egyik taxi irányába, beszálltam és hazavitettem magam. Anya & apa már várt rám, nagyon jó érzéssel töltött el úgy belépni a házba, hogy tudom itt talán nem ér utol a közelmúltam.
Egy kis ebéd után a szüleim azonnal faggatni kezdtek, hogy mi történt, miért lett vége. Nagy nehezen és néhány könnycsep kíséretében aztán végül elmeséltem nekik mindent. Nem igazán értették, hogy miért költöztem haza, de miután a stúdiós esetet is elmondtam eléggé kibúgtak rám. Amint teljes mértékben meg is értek, hisz annyi áldozatot hoztak ők is, hogy az elképesztő. Egyértelmű, hogy csalódást okoztam nekik, ami persze rossz érzéssel töltött el.

~||~||~||~||~||~||~||~||~

Már napok óta itthon vagyok Párizsban, de a lábam ki se tettem a házból, sőt a szobából se. Minden nap egy újabb és újabb lelki traumán mentem át, mikor a gépem, úgymond pucoltam meg a régi dolgaimtól. Minden képet és videót törölni akartam, elfelejteni a múltat. De ahogy ki akarok törölni egyet előbb, valami ok miatt megnézem és persze azonnal kibukok és megint nem haladtam tovább... Előkerült az összes táncos videóm, amit még a DAW-ban csináltam, hogy otthon is tudjak gyakorolni.



Aztán előkerült 2 olyan videó, amin egész nap csak bőgtem, de még akkor is néztem. Ez a Boyfriend & az ALAYLM videóra készülődés közben készült. Kicsit olyan érzés volt, mintha még ott lennék velük és még gyakorolnánk, de a következő pillanatban beugrott, hogy ennek mind vége!



Minden nap megküzdöttem a fájdalommal, ami csak tetőzött, amikor napról-napra egyre több újságíró koslatott a házunk körül egy kép vagy egy kibaszott interjú miatt. 
De egy nap végleg padlóra kerültem. A neten nézelődtem, mikor egy ismeretlen küldött egy linket. Először nem akartam megnézni, de végül noszogatott, hogy jobb ha megnézem... Hát rossz ötlet volt!
"The End JUPHIN pár!  
 A minap Justin Bieber nyilatkozott lapunknak és meglepő dolgokat árult el a magánéletéről. Kiderült, hogy Sophie miért utazott haza, hogy Justin miért késik sorozatosan minden megbeszélésről, rajongótalálkozóról, sőt a legutóbbi koncertjéről is 1,5 késett. Most minden kiderül... -Eléggé a padlón vagyok, az életem gyakorlatilag pillanatok alatt összeomlott... Hihetetlen, hogy amiben hiszel az mégsem működik... Igen, Sophie hazament Párizsba és sajnos nem fog visszajönni. Az utóbbi pár hétben voltak vitáink és az sem tett jót, hogy turnézni mentem... Egyik nap olyan nagy mértékben megbántottuk egymást, hogy szakítottunk... Egyszerűen nem bírom felfogni, ő volt a mindenem és csak egy levelet hagyott itt... Teljesen összetörtem és tudom, hogy ebből nehéz lesz kimászni. Még reménykedem benne, hogy Sophie visszajön egyszer New York-ba és akkor megbeszélhetjük a dolgokat, mert egy levél nem zárhat le semmit. - Arra a kérdésünkre, hogy mi történt és, hogy miért nem megy utána röviden ennyit mondott Justin: -Az lényegtelen és nem publikus, hogy mi történt. Sophie-ra és rám tartozik... Hogy miért nem megyek utána..? Mert ő kért erre és én tiszteletben tartom a kérését. - Majd később így folytatta arra a kérdésre, hogy mit érez Sophie iránt: -Szerinted mit?! Annyi mindenen mentünk át együtt, annyi közös pillanatunk volt, köztük jó és rossz. De nekem ő jelentette az életet és most, hogy nincs velem élő halottá váltam... Tudom, hogy neki is rossz, remélem rájön óriásit hibázott, hibáztunk. Én tudom, hogy ezt még helyre lehet hozni, ennek még van jövője!- Justin-t se látta még a nagyközönség ennyire kinyílni  Látszik, hogy nagyon megviselte ez a szakítás. Minket is meglepett és a pár rajongóit is, hogy ennek ilyen hirtelen és előjel nélkül vége lett... Mi szorítunk a Juphin párnak, hogy újra egymásra találjanak, mert ők tényleg összeillenek. Ők voltak a tini álompár, minden párkapcsolat példaképe...

Remek... újra ott vagyok, ahol kezdtem. Már lassan készültem kilépni a ház ajtaján, de ezzel az interjúval még mélyebben bújtam el a szobámban. Zokogva dőltem neki a falnak és folytam le a padlóra. Kezdődik minden előröl...


1 megjegyzés: